vineri, 16 septembrie 2011

Transparenţă : Mea culpa - Despre bilele negre (şi nu prea) din viaţa mea (episodul 1-Introducere)

"Este foarte periculos să fii sincer în condiţiile în care nu eşti şi prost."(G.B.Shaw)
Plănuisem deja de ceva vreme să încep un astfel de exerciţiu de sinceritate pe blogul meu. Cunosc că e rar (sau deloc) întâlnit ca o persoană oarecum publică (prin funcţiile publice avute şi forţa lucrurilor) să se prezinte aşa cum e ea: cu bunele şi relele sau mai puţin bunele aspecte din viaţa sa. Ştiu că alţii sunt ... perfecţi, pe când eu nu.


Voi scrie despre activităţile mele foarte multe, despre unele greşeli mari sau mici pe care le-am făcut în viaţa mea foarte activă. Voi scrie chiar şi despre lucruri care s-au întâmplat şi în urma conjuncturii, neglijenţei ori vinei mele au luat o turnură nefavorabilă mie. Totul pentru a încerca a arăta o cât mai mare transparenţă.
O viaţă trăită din plin, deşi nu am trăit prea mult. O viaţă trăită în România (cu excepţia deselor plecări şi afaceri în străinătate), în condiţii româneşti, cu şi printre oameni şi obiceiuri de-ale locului.

Veţi afla despre bubele mele din niscai dosare penale, despre activităţi comerciale sfârşite oarecum prost, despre alegeri greşite, despre năzuinţe deşarte, despre viaţă personală cu priorităţi puse greşit. Despre un Erwin necoafat.

Acesta sunt eu, cu bunele şi relele din viaţa mea.
Pe foarte curând....

Un comentariu:

  1. Salut Erwin,
    Am urmarit cu oarecare interes si speranta activitetea ta din ultimii, sa zicem, 2-3 ani. Am vazut cum unii (atunci cand erai pe val) iti mancau din palma, pentru ca atunci cand au crezut ca nu mai esti, sa te muste de beregata. Sunt de partea ta in "razboiul" cu info-codlea. Am incercat sa-mi exprim si acolo dezacordul cu Ovidiu Stan a carui "notorietate" (dupa parerea mea) ti se datoreaza si tie.........Nu a fost publicat comentariu......de ce oare?
    Succes (din pacate nu pot sa ajut decat cu vorbe)

    RăspundețiȘtergere