marți, 27 septembrie 2011

Din ciclul "Hai cu denigrarea lui Erwin, neamule": "Erwin Albu e portocaliu"- ziarul Braşovul Tău, 26 septembrie

ANTI-CAMPANIA ELECTORALĂ a început!
Din ciclul "Hai cu denigrarea lui Erwin, neamule"!

Aşa îmi trebuie dacă nu îmi văd de treabă :)) Sau dacă nu vreau să mă dau cu EI. Pe cine deranjează că pe mine chiar mă interesează redeschiderea Spitalului Codlea şi nu jocurile LOR politice....? Toţi sunt o apă ş-un pământ....

DECLARAŢIA MEA: ERWIN ALBU NU E PORTOCALIU, NICI GALBEN, NICI ROŞU, NICI DE ALTĂ CULOARE... CI E ALB(U). ERWIN ALB(U). Desigur, cu petele mele, căci am trăit...

Vedeţi aici în ziarul "Braşovul Tău" (pro GALBEN-PNL), 26 sepembrie 2011, ARTICOL NESEMNAT:

Erwin Albu e portocaliu!

Erwin Albu e portocaliu!
articol citit de: 47

Erwin Albu a devenit extrem de vocal în ultima perioadă. După ce (nu) a făcut mai nimic cu ridicările auto ilegale din Coldea, acum pozează în salvatorul Spitalului din Codlea, în speranţă că va reuţi să se cocoaţe pe ciolanul rozaliu, pardon!, portocaliu, al puterii.
Acum, nu vă gândiţi că se vede prin Parlament, dar în fiecare seară se duce la baie şi întreabă: „Oglindă, oglinjoară, cine va fi cel mai bun primar din ţară? - Nu, tu! - Bine, fie, dar măcar din Codlea??...“.
Dar oglinda nu răspunde nimic, pusă în dificultate chiar de grăirile publice ale acestuia: se dă cu dosul de pământ că el nu vrea primar, că el se sacrifică doar de dragul concetăţenilor. În schimb, la modul cel mai greţos cu putinţă, stă la masă şi negociază cu granzii din PDL care au decis închiderea Spitalului: senatorul PDL Marian Rasaliu, în colegiul căruia s-au închis trei spitale: Codlea, Săcele şi Victoria, dar şi ministrul braşovean la Finanţelor, Gheorghe Ialomiţianu, cel care a ciruit nu doar bugetul ţării, ci şi al milioanelor de familii de români. În acest caz, stimabile Erwin, miroşi portocaliu...

(preluare din ziarul Braşovul Tău, din 26 septembrie)

Un comentariu:

  1. Am inteles ca Aristotel Cancescu ar di dorit sa atepti sa castige ei alegerile, sa astepti sa faca guvernul, sa astepti sa negociezi cu ei deschiderea spitalului sa astepti.
    Pana acum ai procedat foarte bine cu protestele, datul in judecata si negocierea.
    Asa trebuie procedat cand iti sint calcate drepturile. Restul oraselor care n-au procedat astfel au spitalele inchise

    RăspundețiȘtergere