vineri, 26 aprilie 2013

Sâmbătă dimineaţă plec la mare cu bicicleta. Ruta Braşov-Buzău-Hârşova-Vama Veche. 450 km singur. Urmăreşte-mă cu LIVE text şi foto pe blog şi Facebook !

PLEC din Codlea CU BICICLETA LA MARE la Vama Veche ! 
Am ales ruta Codlea-Braşov-Buzău-Hârşova-Constanţa-Vama Veche. Sâmbătă, 27 aprilie, plec. 
URMĂREŞTE-MĂ cu LIVE text şi foto pe blogul www.erwinalbu.blogspot.com şi pe Facebook !


SPONSOR OFICIAL !
Pentru traseul PE BICICLETĂ Codlea-Vama Veche (http://erwinalbu.blogspot.ro/2013/04/in-weekend-plec-cu-bicicleta-la-mare.html) din weekendul acesta, Tavi Bangala de la Crama Codleneasca a sponsorizat bunătăţuri de-ale gurii: slănină şi brânzeturi de casă.
Mulţumesc ! :)) Aştept următorii! ;)


Vezi mai jos pe blog:

joi, 25 aprilie 2013

2 comentarii:

  1. FELICITARI!
    Am si eu acest gand; merg zilnic cu bicicleta ;am "26" a se citi de la dreapta spre stanga! Sunt profesoara de biologie , in primul an de studentie(a se citi pensie); am fost la Codlea cu bicicleta , la Sf. Gheorghe si alte iesiri pe distante mai mici. Ca nurmare sunt realista si voi face o parte din drum cu bicicleta in tren.
    Pot spera in visul meu !?!

    RăspundețiȘtergere