vineri, 19 aprilie 2013

Fetiţele moderne din ziua de azi au păpuşi ...monstruoase !

 M-am jucat şi eu cu păpuşile astea şi mi-am făcut şi o poză cu ele. E cam groaznic şi înfiorător. Şi trist.

În weekend m-am întors de la conferinţa tinerilor creştini "Peniel" din Timişoara. În vagon cu mine, o bunică şi nepoata sa de nici 6 anişori. Am ascultat poveşti cu monştri cu puteri paranormale , cu membre amputate şi schelete ambulante dar sexy, citite dintr-o carte frumos colorată. Cartea promitea să "stimuleze" creativitatea copiilor şi prin nişte jocuri cu întrebări de genul : câte cusături are Frankie Stein, ce urăşte de moarte Draculaura, cum să ne împrietenim cu Aghiuţă, care e mâncarea favorită a Skelitei Calaveras (craniile de zahăr, vă spun eu!).....


Dacă mai doriţi mostre monstruoase, daţi click pe site-ul oficial, adulat de foarte mulţi copii:www.monsterhigh.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu