luni, 2 mai 2011

Asfaltări pe ploaie în Codlea

În data de 2 mai a.c., pe o vreme ploioasă, după ce de dimineaţă apa băltea deja pe alocuri iar cerul anunţa şi mai multă ploaie, "profesioniştii străzilor" din Codlea se apucaseră în jurul prânzului să toarne asfalt într-o parcare nou amenajată de pe strada Muntişor. Ploua mărunt...

Pe la ora 13.30 am trecut cu maşina pe şoseaua naţională, îndreptându-mă spre o întâlnire care nu suporta amânare în Braşov. În dreptul parcării cu pricina, unde deşi ploua mărunt se asfalta de zor, am crezut că explodez de indignare. Am sunat repede un colaborator de bază, rugându-l să meargă de îndată să fotografieze grozăvia. De asemenea, am sunat la primărie la cei responsabili. Am fost asigurat verbal (şi apoi chiar prin sms) că se vor lua măsurile ca această lucrare să nu se plătească celor care au efectuat-o. Voi urmări acest subiect în continuare.

Dacă nu trebuia să fiu la o oră prestabilită în Braşov şi aş fi putut să mă opresc la cei care îşi bat joc de lucrările publice, cu siguranţă aţi mai fi auzit că mi s-a mai deschis vreun dosar penal....Oricum, multe lucrări din Codlea s-au făcut aşa, nefiind urmărite de nimeni din Primărie, doar plătite...









CLIC aici pentru toate pozele

Un comentariu:

  1. Mare atentie si pe strada noastra (Str. Laterala) Erwin unde se pregateste turnarea de beton si apoi asfalt in zona caselor cu nr 99, 101, 103, 105... vazand ce vreme este afar si cum va fi toata saptamana tind sa cred ca istoria se va repeta. Am sa te anunt si voi fotografia daca se va intampla ceea ce ai sesizat si tu.

    RăspundețiȘtergere