joi, 15 ianuarie 2009

Ce se aude despre PNG?

Mai stie cineva ceva despre PNG?

Un comentariu:

  1. Raspuns catre hoinarnet:

    Va multumesc pentru mesaje si va rog sa ma scuzati ca nu am avut timp sa va raspund pana acum, nestiind insa nici alta modalitate,decat aceasta, din moment ce nici nu va cunosc si nici nu puteti fi contactat.
    Dupa cum ati observat, nu ezit sa public criticile la adresa mea, insa in momentul cand alte persoane sunt criticate sau acuzte cu tarie pe blogul acesta, pe buna dreptate sau nu, consider esential sa fie recunoscuta identitatea celui care face afirmatiile, nu doar pseudonimul. Sunt sigur ca intelegeti principiul asumarii responsabilitatii afirmatiilor,si sper sa nu o considerati o lipsa de respect sau de transparenta din partea mea. Ma indrumati sa am curaj in activitatea mea politica. Cred ca am. Poate de aceea deranjez deja prea multa lume.
    Va rog sa intelegeti rugamintea mea cu privire la cele de mai sus, asigurandu-va de dorinta de a urma povete.
    Cu respect si multumiri pentru intelegere,
    Erwin Albu.

    RăspundețiȘtergere