luni, 13 iunie 2011

M-am convertit la ... biciclism !


Gata. M-am convertit la biciclism.
Sincer, de mult vroiam să fac acest pas, dar am avut o mie de scuze să tot amân. Simt nevoia de mişcare, simt nevoia de a scăpa de anchilozeala cauzată de maşină. Apoi, în Codlea ajungi în câteva minute peste tot pe unde vrei. Plus că mai protejezi şi mediul, mai economiseşti la combustibil şi nici nu te mai stresează parcatul autoturismului. Mi s-a mai făcut şi o poftă nebună de a descoperi pădurile codlene de pe "mountain bike". Da, ştiu, mai sunt de asumat riscurile de a merge pe drumurile publice stăpânite de şoferi nervoşi. Dar mă voi încăpăţâna să risc în continuare. Şi aceasta este o cauză bună.

Ce ziceţi, promovăm împreună "Codlea pe bicicletă" ?
Haideţi să lucrăm la acest proiect sănătos!



Proiect de consilier local: "Codlea pe bicicletă"-
  • promovarea mersului pe bicicletă în municipiul nostru,
  • amenajarea de piste pentru biciclişti ,
  • locuri speciale pentru parcarea bicicletelor,
  • sensibilizarea participanţilor la trafic,
  • petrecerea timpului liber sănătos

4 comentarii:

  1. O idee buna. Dar o sa fie greu sa accepte lumea
    bicicleta mai mult. Acuma cand lumea de un timp viseaza numai de bani si masini scumpe, cu fite si smecherii. Mai ales tineretul.

    RăspundețiȘtergere
  2. Buna ideea! Am renuntat si eu la masina in favoarea bicicletei de vreo luna incoace.

    RăspundețiȘtergere
  3. Este o idee minunata ...Poate il rogi pe primar sa faca in Codlea piste speciale de bicicleta ..Asta ar fi o super investitie .

    RăspundețiȘtergere
  4. Pt ultimul comentariu din 14 iunie ora 18:31-

    NU aţi citit întreaga postare. La sfârşit se specifică ce propuneţi dvs. O zi bună!

    RăspundețiȘtergere