vineri, 17 decembrie 2010

Codleni, să ne organizăm împotriva ilegalităţii! Să depunem reclamaţii ! Să ne împotrivim nedreptăţii !

Firma Hi Speed Recovery îşi continuă activitatea ilegală în Codlea.
  • În continuare vedem un parcometru în Centrul Civic, pe str Muntişor, care nu trebuia să existe acolo.
  • În continuare cetăţenilor li se ridică maşini sau li se blochează roţile, deşi CL a cerut sistarea acestei activităţi până la intrarea în legalitate
  • În continuare se percepe un tarif de 1,24 lei faţă de 1,00 leu cât prevede HCL pe parcările cu plată din centru
  • În continuare autorităţile locale nu par doritoare să fie de partea cetăţenilor prin reacţia lor întârziată sau inexistentă.
Din păcate, Consiliul Local se va întruni în şedinţă abia pe 24 ianuarie 2011. Nu mai putem aştepta până atunci!

Ce putem face? Pe cale legală, în afară de reclamaţii şi petiţii, nimic. Personal, eu nu voi recunoaşte autoritatea legală a acestei firme în Codlea şi voi refuza să plătesc taxa de parcare sau mă voi opune fizic, cât se va putea de civilizat, intenţiei de a mi se bloca roata sau de a mi se ridica maşina.

Voi publica pe blog un model de reclamaţie şi vă voi ruga să strângeţi cât mai multe semnături!

3 comentarii:

  1. Buna ziua!
    Doar spuneti-ne cum procedam si sunt convins ca vom strange o gramada de semnaturi!

    RăspundețiȘtergere
  2. va saluta cel mai nou membru al fraierilor car eau platit deblocarea rotilor la casa de cultura in 21.12 2010 la ora 16:30 la serbarea copiilor
    langa mine erau cel putin 4 masini blocate iar baietii care dadeau amenzi habar nu aveau sa scrie...am stat 30 minute pana ne-am deblocat si am inghetzat de frig..si comunitaru BALA STEFAN imi spune ca ma cunoaste si ca nu imi mai da si el amenda ca am avut curaj sa comentez
    si imi spune ca parcarea lu primaru e plina de masini "ridicate " care de fapt sunt ale lor...ale smecherilor de sus...asa suntem noi fraieri..nu ma oftica ca am platit deblocarea ...ma oftic ca sau gasit niste moldoveni destepti sa incaseze bani de la niste codleani prosti..asa ca banii nici macar nu se duc la consiliul local...astept sugestii..
    emilian

    RăspundețiȘtergere
  3. unde trebuie sa semnez vreau modelu de reclamatie.

    RăspundețiȘtergere