joi, 16 decembrie 2010

"Ce sancţiuni vă daţi, domnule primar?"

Ieri, după un lung şir de atacuri dure tot la adresa mea pentru că mi-am permis să fac scandal cu privire la ilegalităţile cu parcările, deoarece nimeni nu lua nicio măsură, l-am întrebat pe domnul primar Popa în timpul şedinţei extraordinare: "Ce sancţiuni VĂ daţi?", referindu-mă, bineînţeles, la toţi cei care au pus umărul la treaba deloc oablă cu parcările.
Răspunsul, răcnit din răsputeri după ce a trântit un pumn zdravăn în masă, a fost acesta :
"Cât sunt eu primar, eu nu dau nicio sancţiune! Cand o să fii tu primar, să dai câte vrei. Eu nu îţi dau socoteală ţie!"

Concluzionez că primarul nostru rămâne aceeaşi persoană simpatică pe care o ştim cu toţii. În rest, toată lumea face ce vrea. Mai ales la Primăria Codlea............

2 comentarii:

  1. Domnule Albu, in concluzie vrem sa stim care este finalul problemei parcarilor, pentru ca asa cum ati spus acesta firma continua sa-si faca de cap in orasul nostru, si in cursul zilei de astazi aceasta ridica masini si dadea amenzi ilegale cetatenilor din Codlea.
    Sincer nu asa trebuia sa procedati in legatura cu participarea oamenilor nemultumiti la sedinta de consiliu din 13 decembrie.
    Ar fi trebuit sa faceti un anunt public pentru ca multi dintre noi am stiut de protest dar nu am stiut daca se mai tine sau mai ales la ce ora va avea loc.
    In concluzie spuneti ce avem noi locuitorii Codlei de facut in acest moment si va vom sprijini in demersurile dvs, pentru ca e adevarat de unul singur nu puteti lupta impotriva acestor nereguli, mai ales ca se pare sunt interese sus puse si nici consilierii nu sunt uniti, ceea din pacate nu ne mira.
    Doar ca de acesta data organizati problemele mai bine si suntem convinsi ca ceva se va face si vom reusi sa-i trimitem pe moldoveni acasa.

    RăspundețiȘtergere
  2. Aveti perfecta dreptate. Din pacate, desi clar ilegale, actiunile firmei de ridicari nu pot fi combatute pe cale legala atat timp cat primaria nu ia masuri. Autoritatile locale codlene par a nu mai servi deloc interesului cetatenilor. CL se intruneste din nou abia pe 24 ianuarie 2011....
    Din punct de veder legal, mai mult decat sa reclamam la primarie si politie (si sa ne rugam chiar sa se miste) nu mai putem face decat sa refuzam plata parcarilor si sa nu ii lasam sa ne blocheye masina sau sa ne ia masina, ceea ce e mai usor de zis decat de facut. Atat timp cat se pare ca autoritatile locale nu mai reprezinta interesul cetatenilor si se pare ca nici nu le pasa, firma poate face ce vrea.Chiar daca ilegal.Imi pare rau ca sunt doar un simplu consilier...
    Vom demara o campanie de strangere de semnaturi si vom depune rclamatii la toate forurile: primarie, politie,prefectura etc. Este singura solutie legala din pacate.

    RăspundețiȘtergere