marți, 28 februarie 2012

Transparenţă: Astăzi aflăm decizia instanţei cu privire la mine. Partidele codlene mizează pe retragerea dreptului meu electoral.

În cursul zilei de astăzi, marţi 28 februarie 2012, instanţa va publica hotărârea cu privire la procesul penal în care am fost implicat.

Partidele din Codlea mizează pe retragerea drepturilor mele electorale, adică dreptul de a alege şi de a fi ales.


Decizia va fi publicată AICI, pe blog, spre informare.


Detalii despre caz:

luni, 20 februarie 2012
Transparenţă: Astăzi am (sper) ultima înfăţişare în procesul penal în care sunt implicat cu privire la plata unor taxe către statul român

marți, 21 februarie 2012
Miza dosarelor mele este interzicerea drepturilor electorale, adică dreptul de a alege şi (mai cu seamă) de a fi ales

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu