- Prin acest protest inedit se doreşte demonstrarea capacităţii cetăţenilor de a pune autorităţile la treabă.
- Fiecare reclamaţie individuală este înregistrată separat
- Necesită un volum imens de muncă din partea angajaţilor Primăriei
- Şi prin acest demers, sperăm să se ia în serios determinarea cetăţenilor
La începutul lunii ianuarie 2011 am început acţiunea de strângere a sute de reclamaţii individuale împotriva abuzurilor firmei de ridicări şi pentru rezilierea contractului şi sancţionarea vinovaţilor.
Fiecare reclamaţie individuală este înregistrată separat cu număr de înregistrare propriu şi trebuie să i se dea un răspuns direct şi individual în maxim 30 de zile, conform legii. Reclamaţia în nume propriu este un drept fundamental al fiecărui cetăţean.
Prin acest protest inedit se doreşte demonstrarea capacităţii cetăţenilor de a pune autorităţile la treabă. Volumul imens de muncă atât pentru înregistrarea reclamaţilor individuale (câte 45 de minute pentru circa o sută de reclamaţii) a blocat registratura şi a impus funcţionarilor tratarea fiecărei reclamaţii în mod individual, aceştia fiind obligaţi să răspundă fiecărui cetăţean în termenul legal şi să ia act de determinarea codlenilor de a cere rezilierea contractului cu firma de ridicări. Angajaţii Primăriei Codlea au avut de lucru multe ore pentru a trata fiecare reclamaţie în parte...
Acţiunea va continua !
Citeşte şi:
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu