duminică, 15 februarie 2009

Micul catehism al lui Martin Luther -39-

Cum trebuie capul familiei sa-i invete pe cei din casa lui sa se
roage dimineata
RUGACINEA DE DIMINEATA
Dimineata, cand te scoli, fa semnul sfintei cruci si spune:
In numele Tatalui si al Fiului si al Sfantului Duh. Amin.
Apoi, stand in genunchi sau in picioare, repeta Crezul si Rugaciunea Domnului. Daca vrei, poti spune si aceasta mica rugaciune: Iti multumesc Tie, Tatal meu din ceruri, prin Isus Hristos, Fiul Tau preaiubit, ca m-ai pazit in noaptea aceasta de toate relele si primejdiile; si ma rog Tie sa ma pazesti si in acesta zi de pacat si de orice rau, ca toate faptele mele si viata mea sa-ti fie placute Tie. Caci in mainile Tale ma incredintez pe mine, trupul si sufletul meu, si toate lucrurile. Ingerul Tau sfant sa fie cu mine, ca Vrasmasul cel rau sa nu aiba nicio putere asupra mea. Amin.
Apoi du-te bucuros la munca ta, cantand un imn, ca acela al Celor Zece Porunci, sau ce altceva iti sugereaza evlavia ta.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu