miercuri, 8 august 2012

VIDEO Şedinţa extraordinară a CL Codlea din 08.08.12

Deşi şedinţa aceasta nu a fost anunţată în termen şi mod legal, mi-am întrerupt mini vacanţa de ziua mea pentru a participa la ea şi a înregistra cele discutate. Se pare că de asta a şi fost programată şedinţa tocmai astăzi, cunoscându-se obiceiul meu de a fi plecat de ziua mea şi fiind înştiinţaţi în prealabil despre intenţia mea (am niscai informaţii în acest sens...).  

Bineînţeles, astăzi s-a aprobat alocarea financiară pentru irigaţii şi spaţii verzi, cu larga majoritate a consilierilor locali prezenţi care acoperă cuminţi ilegalităţile primarului. Aceasta pare să fie prioritatea Codlei, când atâtea alte lucruri zac nefăcute. Important este ca o anumită firmă să îşi primească banii....
Poliţiştii locali primiseră ordin de la primar să mă sperie probabil şi să îmi interzică filmarea, când s-a văzut că totuşi am apărut. Dar cum îmi cunosc drepturile şi sunt deja trecut prin multe, nu au reuşit să mă impresioneze. 

Penibilă a fost intervenţia primarului când , după ce a încercat o dată la începutul şedinţei să îmi interzică filmarea (neştiind probabil că eu am înregistrat momentul) asmuţând poliţiştii locali asupra mea, aceştia au revenit în toiul şedinţei să îmi ceară autorizaţie şi acreditare de filmare (!!!), iar dumnealui , când observă că insist să îmi apăr drepturile, plin de "mărinimie", le zice să mă lase să filmez (de parcă nu chiar dumnealui i-a pus , din nou, pe poliţişti în situaţia jenantă şi uşor abuzivă de a-mi cere socoteală cu privire la filmare). Vedeşi de la minutul 11:40 din videoul de mai jos. Iar ulterior, mi s-a părut că o parte a şedinţei a fost alocată  subiectului Erwin Albu, nu problemelor oraşului.

Dar vă invit să urmăriţi înregistrarea şi să vă daţi singuri cu părerea. Eu îmi voi continua mini vacanţa, împăcat că mi-am făcut datoria civică de a surprinde din nou în acţiune nişte aleşi locali puşi pe fapte. Mari, bineînţeles, dar nu tocmai ortodoxe...;)

VIDEO aici: 



Un comentariu:

  1. Propun o strangere de fonduri pentru o camera de filmat profesionala , ca sunt interesante sedintele astea .

    RăspundețiȘtergere