sâmbătă, 25 aprilie 2009

Am revenit. Şi m-a întâmpinat un cutremur!

Gata cu drumeţia, am ajuns din nou acasă. Aşa că trebuie să bloguim din nou! Când să verific şi eu emailurile voastre, mi se pare că mă ia aşa ciudat, nişte mişcări involuntare pe la piept..:p şi mai aud şi un troznit la casă! Deşi mi s-a părut foarte ciudat, nu am prea băgat în seamă, zicând că e de la condusul maşinii atâtea mii de kilometri sau de la bătrâneţe...  Când am primit un mesaj de la Robert Cadar cu datele de aici (clic), m-am bucurat că a fost cu adevărat cutremur şi nu am luat-o eu razna încă ! Sau?

Un comentariu:

  1. sau apsulut nu inteleg ce vrei sa spui orii fii condus mii de kilometri nici batrani nu esti si de ce sa iei razna cine a simtit cu tremuul sa speriat eu nici nu am simtit dar terog explica ce vrei sa spui salut

    RăspundețiȘtergere