sâmbătă, 7 martie 2009

Întrebări şi răspunsuri despre filmul "nepotrivit" postat pe YouTube

Întrebări primite de la foarte mulţi vizitatori ai blogului:

1. De ce 7 zile?
Pentru că atât durează câteodată până când YouTube verifică şi blochează filmele cu conţinut care încalcă termenii de utilizare.
2. Ce a deranjat aşa de tare?
Când un seamăn de-al nostru, neputincios şi în "încurcătură" este batjocorit de ceilalţi.
3. Dar despre fată?
Se vede clar că a greşit şi cu siguranţă o ştie şi ea. Dar a fost pedepsită destul de rău. Însă sunt cele două aspecte: ea şi ceilalţi. Şi: ,,Cine dintre voi este fără păcat, să arunce cel dintîi cu piatra în ea.``(Ioan 8:7)
4. Dar de ce ai publicat filmul pe blogul tău dacă nu eşti de acord cu el?
Filmul era deja făcut public. Şi mie mi-a atras cineva atenţia. Peste 200 de persoane îl accesaseră până să îl public eu. Prin publicarea pe blogul meu am vrut atât să atrag atenţia asupra comportamentului nostru al tuturor faţă de greşelile altora, cât şi să motivez cu materialul deja PUBLIC şi ACCESIBIL poziţia mea. 
5. Ce măsuri s-au luat?
Am sesizat YouTube. Am transmis mesajele mele şi poziţia mea celor care au filmat şi postat. S-a blocat filmul nesperat de repede. Deocamdată nimeni nu a luat vreo măsură împotriva protagoniştilor. Sper că toţi am înţeles că trebuie să fim mai buni unii cu alţii.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu