miercuri, 18 aprilie 2012

Erwin Albu , candidat independent la funcţia de primar al Municipiului Codlea

După o perioadă apreciabilă de consfătuire cu foarte mulţi cetăţeni din Codlea, cărora le mulţumesc pentru impulsuri, pentru păreri şi chiar şi pentru critica de pe alocuri, am luat hotărârea de a candida ca independent pentru funcţia de primar al Municipiului Codlea.

În următoarele zile voi prezenta programul electoral şi proiectele pe care doresc să le iniţiez din postura de primar.

Am nevoie de implicarea dvs!
Dacă doriţi să mă sprijiniţi în orice fel, să faceţi parte din echipa mea de campanie, să mă susţineţi la strângerea semnăturilor necesare depunerii candidaturii, să mă sfătuiţi sau chiar să mă ajutaţi ulterior la lipit afişe şi la împărţit fluturaşi, vă rog să mă contactaţi la erwinalbu@yahoo.com sau pe Facebook .

"Voi lupta pentru Codlea, oriunde, cât şi cum trebuie.
Pot, ştiu şi vreau să fiu un primar foarte bun!"

2 comentarii:

  1. Salut Erwin,

    multa bafta si tie. Vezi ce faci. Problemele tale vor incepe cu adevarat DACA vei fi ales primar. Dar te apreciez pentru curaj.
    Toate cele bune,
    Dorin

    RăspundețiȘtergere
  2. faci un lucru foarte bun tu vei iesi primar esti cel mai potrivit :D

    RăspundețiȘtergere