marți, 29 septembrie 2009

"Gazul" isi face de cap in Codlea. In urma reclamatiei mele, Primaria a luat masurile ce se impun.

Tevile de gaz galbene care ies nebune de prin toate colturile si atarna , cutiile punctelor de reglare si masurare (p.r.m.) cu ceasurile de citire a consumului au impanzit si Codlea. Cu nerusinare, fara simt practic si estetic, intr-un dor al lelii fara masura, cei de la gaz trag tevi si monteaza cutii galbene pe toate zidurile, pe toate fatadele. In 2005, la initiativa mea, s-a dat o hotarare de CL (nr.33-2005) prin care se interzice amplasarea unor astfel de obiecte pe fatadele caselor. Foarte bine. Numai ca ei sunt stat in stat. Fără să le pese, au montat mai departe. De văzut cât de aiurea şi de ruginite sunt aceste cutii galbene monstruoase mai ales pe strada Nouă, o stradă împânzita de astfel de cutii şi o ruşine pentru orice oraş.

Zilele trecute au hotarat cei de la gaz ca ar fi cazul sa scoată ceva ceasuri din curti si pe strada Laterala, nou asfaltata in urma cu doar cateva luni. In plan aveau sa sparga asfaltul si sa isi faca treaba fara noima. Am sesizat viceprimarul si am depus reclamatie si , trebuie sa recunosc, cei de la primarie s-au mobilizat exemplar si au luat toate masurile ca acest lucru sa nu se intample. Îi felicit. S-au cam "şucărit" baieţii de la gaz....

Cetăţenii nu ştiu, din păcate, că au DREPTUL să interzică celor de la gaz să le monteze astfel de cutii pe faţadele caselor sau să le scoată din curţile oamenilor.

8 comentarii:

  1. CE CONTINUT TREBUIESA AIBA UN COMENTARIU

    RăspundețiȘtergere
  2. Bravo ERWIN .Astea sunt postarile pe care le asteptam .Dezvolta problema cu ''dreptul cetatenilor de a refuza cutiile de contoare pe fatade''.

    RăspundețiȘtergere
  3. Cea mai mare prostie sa spargi asfaltul nou...credeam ca cei de la gaz au mai mult creier...

    RăspundețiȘtergere
  4. FELICITARI ca ati pus punctul pe cei de la gaz !!chiar nerusinare nici nu se toarna asfaltul bine si dumnealor vin sa-l sparga si in loc de asfalt pun nisip! trebuie luate masuri cu ei sa stie ca nu sint ei buricul CODLEI!

    RăspundețiȘtergere
  5. salut erwiv as comenta ceva legatura cu cimitirul SASESC unde gunoiul ajunge cel putin la 50m lungime ce ari fii sa fie ridicat de acolo cei dela biserica nu are bani normal la cine apartine SA DISPARE DE acolo

    RăspundețiȘtergere
  6. sa sparg asfaltul poate trebuie sa face treaba sparg strada curte oamenilor refer la lucrarile de pe laterala.... sa merg inainte si in URMA TA NU TERMINI NIMIC SE SPARGE CONDUCTELE FIE APA FIE CANALIZARE DAR AM VAZUT CA A SPART RASPUNS RUGINIT CONDUCTA....DACA DAI CU TIRNACOPUL IN EL
    DE CE MERGE INAINTE PINA NU TERMINA LA URMA CE A LASAT TOTUS CURTEA SAPAT .... SI VINE IARNA

    RăspundețiȘtergere
  7. salut am dat ier un comentariu legatura cu cimitirul sasesc... und am fost solicitat de la damna de la cimitir sa ard coroanele de pe mormint si sa nu sa arunc la gunoi ca este foarte multe gunoi da e gunoi vreo 50m lungime linga zid e foarte frumos ... o fii otraditie.... pacat vin si strain e o cimitir mic ...oare biserica nu are bani sa incarce gunoiul... nam auzit sa dai foc la coroanenele una cite una noi pe mormint am avut vreo 30 toate ziua puteam sa stam sa ardem coroane si apa iera oprita...asa am scapat a crescut gunoiul acuma si la inaltime nu numai la lungime ...poate poti rezolva ceva...... sa ramune traditie asa cum sa mostenit arfii bine sa apare comentariu multumesc

    RăspundețiȘtergere
  8. salut am fostastaz la cimitir la mormintul barbatului meu ...MNUNE INCARCA GUNOIUL.... TOTUS SE POATE O FII AJUNS MESAJUL MEU LA DOMNU PREOT MULTUMESC LA NUMELE CELUI UMBLA LA CIMITIR
    nu mi a placut cum a inceput sa urla damna de la cimitir ca am indraznit sa cer o sticla de apa nu a rugat nimeni sa opreasca apa.... inca nu a venit iarna
    eu la cimitir ma duc la mormint nu sa aud cum urla ea si ameninta ca spune la DOM ARNOLD CE SA SPUNE ca nu afost capabil sa cere o masina si oameni sa face curat la cimitir.... dar cine arnold asta pot sa aflu multumesc

    RăspundețiȘtergere